Kristian Saarnio valittiin Padasjoen kappalaiseksi

Kristian Saarnio

Padasjoen kappeliseurakunnan kappelineuvosto valitsi kokouksessaan 26.4. Padasjoen kappalaisen virkaan Kristian Saarnion.

Saarniolla oli valintatyöryhmän mukaan hakijoista parhaat edellytykset täyttää Padasjoen kappeliseurakunnan kappalaisen viralle asetetut edellytykset.

Valinta perustui kokonaisarviointiin, jossa huomioitiin hakijoiden työhakemukset, haastatteluihin kutsuttujen osalta haastattelut sekä kappelineuvoston arviointikeskustelu.

Saarnio on hoitanut kyseistä virkaa viransijaisena ja virkaa tekevänä kappalaisena useaan otteeseen vuosien saatossa.

Ensimmäiselle varasijalle kappalaisen vaaliksi kutsutussa valintaprosessissa valittiin Heikki Maakorpi ja toiselle varasijalle Virpi Vikman.

Hakijoita virkaan oli yhteensä neljä. Viran virkapaikka on Padasjoki.

2023-04-27 08:33:00.0