Heikki Maakorpi valittiin Kärkölän kappeliseurakunnan uudeksi kappalaiseksi

Kappalainen Heikki Maakorpi.

Hollolan seurakunnan Kärkölän kappeliseurakunnan kappelineuvosto valitsi viime perjantaina (5.5.) kappeliseurakunnan uudeksi kappalaiseksi Heikki Maakorven. Hän työskentelee parhaillaan Seinäjoen seurakunnan Peräseinäjoen kappeliseurakunnan kappalaisena.

Hakijoita kappalaisen virkaan oli viisi. Valinta perustui kokonaisarviointiin, jossa huomioitiin hakijoiden työhakemukset, haastatteluihin kutsuttujen neljän hakijan osalta haastattelut, soveltuvuustutkimus kahden hakijan osalta sekä lisäksi kappelineuvoston käymä arviointikeskustelu.

Viran virkapaikka on Kärkölä ja tehtävän hoito alkaa on 1.7.2023, tai sopimuksen mukaan riippuen mm. siitä, miten Mikkelin hiippakunnan tuomiokapituli pystyy vahvistamaan valinnan.

Vaaliksi kutsutussa valintaprosessissa 1. varasijalle valittiin Anne Pettersson ja 2. varasijalle Antti Kettunen.

2023-05-08 14:09:00.0