Uusi johtava kasvatuksen työntekijä ja johtava suntio valittu

Kirkkoneuvosto valitsi 23.5. kokouksessaan uusia lähiesihenkilöitä seurakuntaan.

Johtavaksi kasvatuksen viranhaltijaksi valittiin työhakemuksen, haastattelun ja arvioinnin perusteella Markku Petlin.

Hakijoita oli kaikkiaan 17. Viran tehtävänkuvana on mm. johtaa Hollolan seurakunnan kasvatustyötä ja toimia esihenkilönä Hollolan seurakunnan kasvatuksen työntekijöille, sekä lastenohjaajille että nuorisotyönohjaajille.

Hollolan seurakunnan johtavaksi suntioksi kirkkoneuvosto valitsi niin ikään valintatyöryhmän yksimielisen esityksen mukaisesti ja työhakemuksen, haastattelujen ja niiden myötä tehdyn kokonaisarvioinnin perusteella Padasjoella tällä hetkellä seurakunnan palveluksessa olevan Sakari Kivistön.

Hakemuksia johtavan suntion tehtävään saapui kaikkiaan 6.

2023-05-24 10:16:00.0