Valtakunnallinen Kummipäivä 4.6.2023

Vuodessa on yksi virallinen Kummipäivä ja 364 epävirallista! Kummius on positiivinen juttu, parhaimmillaan elinikäinen ystävyyssuhde kummin ja kummilapsen välillä.

Kummipäivän logo

Vietä Kummipäivää Hollolassa!

Valtakunnallisen kummipäivän ideana on tarjota mahdollisuus yhteisen ajan viettämiselle kummin ja kummilapsen kanssa!

Kummipäivän valtakunnalliset yhteistyökumppanit ovat tänä vuonna Luontoliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Partio sekä SuperPark, jotka kannustavat kummeja ja kummilapsia yhdessäoloon ja mukavaan yhteiseen tekemiseen.

Esimerkiksi Luontoliitto haluaa kannustaa kummeja ja lapsia viettämään yhteistä aikaa luonnon ihmeitä tutkien. Luontoon ei aina tarvitse lähteä kauas, sillä jo ihan kaupunkien puistoista löytyy paljon ihmeteltävää. SuperParkeista löytyy myös tekemistä ja kokemista kaikenikäisille. Lasten ja nuorten liikunta sekä perheiden yhteinen aika ovat tärkeitä arvoja, joita vaalitaan kaikessa toiminnassa.

Vinkkejä Kummipäivän viettämiseen Hollolan seurakunnan alueella

Kaikenikäisten Kummipolku

Toiminnalliset rastit, lähtöpaikka pääoven läheisyydessä.

• Hollolan Vanhassa Pappilassa
  • Vesikansan seurakuntakodilla
  • Järvelän seurakuntakeskuksella
  • Padasjoen seurakuntakodilla
  • Hämeenkosken kirkolla
  • Kuhmoisten kirkolla
  • Sovituksenkirkolla

Viikonlopun ajan 3.-4.6.2023!

Sisäpelikeskus PadelMarina

Kummi ja alle 15 v. kummilapsi pääsevät puoleen hintaan pelaamaan minigolfia tai pingistä. Minigolf aikuinen 4€ ja lapsi 2,50€, pingis 6,50€/tunti. Hinnat sisältävät pelivälineet.Käyttämällä koodia KUMMIPÄIVÄ saat tämän mahtavan alennuksen kummin kaa!

Avoinna la-su 3.-4.6. klo 11-21, osoitteessa Tarmontie 5, Hollola.

Vinkkejä Kummipäivän viettämiseen Lahden alueella

Kummitarjouksia sunnuntaina 4.6. klo 10-18 esimerkiksi Trampolin Parkissa, maauimalassa ja Hiihtomuseossa! Lisätietoja Lahden seurakuntien verkkosivuilta.

Kummitiimin suosikkilinkit kummipäivään

Hollolan seurakunnan työntekijöiden mietteitä kummiudesta linkki YouTube videoon

2023-05-24 11:40:00.0