Hämeenkoskelle haetaan uutta seurakuntamestaria

Nykyisen Hämeenkosken kappeliseurakunnan seurakuntamestarin jäädessä ansaitulle eläkkeelle haemme vakinaiseen työsuhteeseen energistä, osaavaa ja yhteistyökykyistä ammattilaista seurakuntamestariksi

Tapuli

logo

Hämeenkosken kappeliseurakunnan seurakuntamestarin monipuolisiin tehtäviin kuuluvat kiinteistöjen sisä- ja ulkoalueiden siisteydestä ja kunnossapidosta huolehtiminen, kirkollisten toimitusten ja tilaisuuksien järjestely sekä muut suntion työt. Lisäksi seurakuntamestari huolehtii Hämeenkosken hautausmaiden ja alueiden kunnossapidosta sekä hautauksiin liittyvistä työtehtävistä. Työhön sisältyy viikonloppu- ja iltatyötä.

Arvostamme yhteistyökykyisyyttä, itsenäistä ja kehittävää työotetta, asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja, joustavuutta, reagointikykyä nopeasti muuttuvissa tilanteissa sekä paineensietokykyä. Työhön kuuluu myös erilaisten IT-järjestelmien käyttöä, joita seurakuntamestari aktiivisesti käyttää työssään. Seurakuntamestarin esihenkilönä toimii johtava suntio.

Seurakunnan toimipisteet sijaitsevat laajalla alueella, joten ajokortti ja oma auto ovat tehtävän suorittamisessa välttämättömiä.

Tehtävän hoitaminen edellyttää kiinteistöalan ja/ tai seurakuntaympäristön tuntemusta sekä hyviä IT-taitoja. Lisäksi eduksi katsomme suntion ammattitutkinnon/ Seurakunta- ja hautauspalvelualan ammattitutkinnon suorittamista. Soveltuvan ammattitutkinnon puuttuessa tehtävään valittu sitoutuu suorittamaan tutkinnon työsuhteen alkuvaiheessa.

Odotamme hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa. Toimeen valittavan henkilön on oltava Suomen ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen ja esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan koeajan puitteissa. Toimessa on 6 kk koeaika. Työ tulee ottaa vastaan 1.12.2023 tai sopimuksen mukaan.

Seurakuntamestarin tehtävä kuuluu kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaiseen vaativuusryhmään 403. Lisäksi voidaan maksaa kokemuksen perusteella määräytyvää kokemuslisää. Tehtävässä noudatetaan KirVESTES mukaista yleistyöaikaa, joka on 76,50 tuntia/kahden viikon jaksossa.

Muut lisät ja korvaukset maksetaan kirkon työehtosopimuksen mukaisesti.

Seurakunnassamme on käytössä e-Passi sisältäen lounas- liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedut. Lisäksi työnantaja tarjoaa mahdollisuuden työsuhdepolkupyöräetuun.

Hakemukset liitteineen jätetään viimeistään 20.10.2023 klo 8.00 mennessä tästä linkistä avautuvaan hakujärjestelmään: https://www.mvs.fi/srk/hollola/url/S3hJTQ4Bqj

Haastatteluun kutsutuille ilmoitetaan haastattelusta 20.10.2023.

Haastattelut pidetään Hollolassa Sovituksenkirkolla (Keskuskatu 2) 24.10.2023 klo 15.00 – 19.00.

Päätös valinnasta tehdään kirkkoneuvoston taloudellisen jaoston kokouksessa 31.10.2023.

Lisätietoja: Keijo Kokko, 040-5912431, keijo.kokko@evl.fi  tai Sakari Kivistö 040-7490038, sakari.kivisto@evl.fi

2023-10-06 14:40:00.0