Pyhäinpäivä 2023 Hollolan seurakunnassa

Pyhäinpäivä.jpg

Kooste pyhäinpäivän jumalanpalveluksista ja konserteista Hollolan seurakunnan eri alueilla.

Huom! La 4.11. klo 14 julkaistaan seurakunnan Facebook-sivulla messutallenne Hollolan kirkon klo 10 pyhäinpäivän messusta

Kanta-Hollola

*La 4.11. klo 10 Hollolan kirkossa pyhäinpäivän messu. Ari Pelkonen, Marjo Kortelainen, Veera Surkka-Sipilä sekä saksofonisti Paula Tervala. Luetaan vuoden aikana kuolleiden koko seurakunnan jäsenten nimet. Messutallenne lähetetään seurakunnan Facebook-sivuilla klo 14.

*La 4.11. klo 18 Pyhäinpäivän iltakirkko Sovituksenkirkossa. Timo Huttunen, Jussi Keltakangas. Luetaan vuoden aikana kuolleiden Hollolan kantaseurakunnan jäsenten nimet.

Pyhäinpäivän NON-STOP-konsertti Hollolan kirkossa

Hollolan kirkossa järjestetään perinteinen NON-STOP-konsertti pyhäinpäivänä la 4.11. Musiikki tauotta klo 13–18.30. Tilaisuus päättyy vesperiin, joka alkaa klo 18.30. Tervetuloa piipahtamaan kirkkoon hetkeksi tai pidemmäksikin aikaa!

Esiintyjät:

Klo 13 Hollolan kirkkokuoro.

Klo 13.30 Paula Tervala, saksofoni.

Klo 14 Tina Tynys, viulu.

Klo 14.30 Gregoriaaninen lauluryhmä.

Klo 15 Leena Lampinen, urut.

Klo 15.30 Minja ja Anita Vuorentausta, laulu.

Klo 16 Sopivat ja Pisarat –kuorot.

Klo 16.30 Jussi Keltakangas, laulu ja Veera Surkka-Sipilä, urut.

Klo 17 Isabella Kalliokoski, laulu ja Sebastian Love, piano.

Klo 17.30 Veera Surkka-Sipilä, urut ja laulu.

Klo 18 Lahden musiikkiopiston laulajat.

Klo 18.30 Vesper.

Hämeenkoski

*La 4.11. klo 10 pyhäinpäivän messu. Messun yhteydessä luetaan vuoden aikana kuolleitten seurakuntalaisten nimet ja heille jokaiselle sytytetään muistokynttilä. Hanna-Leena Penttilä, Johanna Jääskä, kirkkokuoro. Messun jälkeen kirkkokahvit Tuvalla.

*La 4.11. klo 16 Hämeenkosken kirkossa Pyhäinpäivän lohtulauluja: Eva Vikman trio. Eva Vikman (laulu), Erkki Rännäli (piano), Eki Vikman (rummut ja perkussiot). Liput 10€ ovelta.

Kärkölä

*La 4.11. klo 16 Pyhäinpäivän kynttiläkirkko Kärkölän kirkossa. Heikki Maakorpi, Kirsi Skantz-Viljakainen ja Sini Repo-Hagmarks, oboe. Luetaan vuoden aikana kuolleitten nimet.

Kynttiläkirkon jälkeen klo 17.15 Lohdutuksen säveliä, musiikkia kaipaukseen ja toivoon. Musisoimassa Sini Repo-Hagmark, oboe, Ville Viljakainen, baritoni, Jouni Suntio, piano ja Kirsi Skantz-Viljakainen.

Vapaaehtoinen ohjelmamaksu musiikkityön tukemiseen.

Kuhmoinen

*La 4.11. klo 18 Pyhäinpäivän iltajumalanpalvelus Papinsaaren siunauskappelissa. Tuomas Taipale, Hannele Erola, Kuhmoisten Mieskuoro. Luetaan vuoden aikana kuolleitten nimet.

Padasjoki

*La 4.11. klo 18 Pyhäinpäivän iltakirkko Padasjoen kirkossa. Kristian Saarnio, Lauri Palo. Luetaan vuoden aikana kuolleitten nimet.

*La 4.11. klo 15-17 Padasjoen hautausmaan kappeli on avoinna hiljentymistä varten.

*Oodi vapaudelle -konsertti la 4.11. klo 14 Maakesken Rientola. Lauluryhmä Tintit ja Anneli Rantala-Loikkanen, Lammin Ukraina äidit sekä Dmytro Ternchyk esiintyvät Ukrainan tukemiseksi. Käsiohjelma 15 €.

2023-10-11 10:19:00.0