Hollolan seurakunta hakee nuorisotyönohjaajan viransijaista ajalle 19.2.-31.7.2024

nuoret

Hollolan seurakunnassa avautuu nuorisotyönohjaajan viransijaisuus ajalle 19.2.-31.7.2024 (tai sopimuksen mukaan). Haettavana olevan viran tehtäväalue on nuorisotyö. Työhön kuuluu muun muassa kouluikäisten parissa tehtävää työtä, nuorteniltoja, isoskoulutusta ja leirityötä. Lisäksi työhön kuuluu rippikoulutyö (suunnittelu ja toteuttaminen). Nuorisotyönohjaaja toimii Hollolan seurakunnan kasvatustyön tiimissä.

Nuorisotyönohjaajalta toivomme hyvää yhteistyökykyä, joustavuutta, innostusta ja organisointikykyä sekä sitoutumista seurakuntatyöhön. Arvostamme oma-aloitteisuutta, luovuutta ja kristillisen kasvatustyön näkemystä. Viransijaisuuden hoito edellyttää oman auton käyttöä.

Pätevien kirkon nuorisotyönohjaajien ohella huomioidaan myös lähiaikoina valmistuvat ja tarvittaessa soveltavan tutkinnon omaavat. Toivomme hakijalta Kirkkohallituksen päätöksen nro 164 mukaista nuorisotyönohjaajan viran haltijalta ja nuorisotyönohjaajan työtä pääasiallisena tehtävänään tekevältä viranhaltijalta vaadittavaa tutkintoa.

Viransijaisuuteen valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ja laissa lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämiseen tarkoitettu rikosrekisteriote ennen viransijaisuuden vastaanottoa. Tehtävään valitun tulee olla evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Tehtävän palkkaus pätevälle kirkon nuorisotyönohjaajalle on vaativuusryhmän 502 mukainen, ja koeaika on kaksi kuukautta.

Hakuaika päättyy 12.2.2024 klo 11.00. Mahdolliset haastattelut järjestetään viikolla 7 (etähaastattelu Teamsin kautta myös mahdollinen).

Lähetä meille hakemuksesi todistuksineen, joista ilmenee koulutuksesi ja työkokemuksesi sekä CV https://www.mvs.fi/srk/hollola/url/jF2VaRDPth tai kirjallisesti Hollolan seurakunta, Heidi Hartikainen, Keskuskatu 2, 15870 Hollola, kuoreen merkintä: Nuorisotyönohjaajan viransijaisuus.

Tutustu myös uuteen rekrytointivideoomme Youtubessa: https://www.youtube.com/watch?v=JYR2PDjt-No

Lisätietoja vt. kasvatuksen työalajohtaja Heidi Hartikainen, heidi.hartikainen@evl.fi p. 0400 729 303 ja kirkkoherra Timo Huttunen, timo.huttunen@evl.fi, 044 524 6195.

Heidi Hartikainen
Heidi Hartikainen