Hämeenkosken kappalaisen virka haettavana 26.3. mennessä

Tapuli

Viran työalana on Hämeenkosken kappeliseurakunnan alueellinen työ eri ikäisten seurakuntalaisten keskuudessa. Kappalaisen virkatehtäviin kuuluu luonnollisesti papin perustehtävät (jumalanpalveluselämä, kirkolliset toimitukset, rippikoulu, sielunhoito). Kappalaisen viran hoitaminen vaatii hyviä sosiaalisia taitoja, oman työn sekä vapaaehtoistoiminnan johtamisen kykyjä. Lisäksi papilla tulee olla riittävän hyvät ict- ja viestintätaidot. Oman auton käyttö laajassa seurakunnassamme on välttämätöntä. Arvostamme kokemusta seurakunnan hallinnosta.

Lue koko työpaikkailmoitus täältä:

Kappalainen, Hämeenkosken kappeliseurakunta, Hollolan seurakunta - Mikkelin hiippakunnan tuomiokapituli - KirkkoRekry

Satu Alander
Satu Alander
Pappi
Keskuskatu 2
15870 Hollola

Tehtäviini kuuluvat papiston tiimivastaavana toimiminen ja lähiesihenkilötyö sekä ympäristötyö (Hollolan seurakunnan ympäristövastaavana). Lisäksi toimin kirkkoherranviraston ja seurakuntatoimistojen toimistosihteerien esihenkilönä.

Timo Huttunen
Timo Huttunen