Hollolan seurakunnan luottamushenkilövalintoja

Hollolan seurakunnan kirkkovaltuusto suoritti 22.1.2019 lähivuosien keskeiset luottamushenkilövalinnat.

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Ilkka Mertsalmi Padasjoelta ja varapuheenjohtajaksi Matti Airola Kärkölästä.  Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajana ja sen taloudellisen jaoston puheenjohtajana jatkaa Pekka Kotiaho Hollolasta.

Hallintoelimiin valittiin jäseniä seuraavasti (suluissa henkilökohtaiset varajäsenet):

Hollolan seurakunnan kirkkoneuvoston jäseniä ovat vuosina 2019-2020 kirkkoherra (vs. kirkkoherra), Kotiaho Pekka (Kaarina Mäkinen), Aakala Seija (Pyykkö Esa), Hurtig Johanna (Korpela Liisa), Hämäläinen Kalevi (Tiihonen Sanni-Maria), Iivari Eila (Tanhuanpää Ritva-Liisa), Kaalikoski Sirpa (Naapuri Timo), Koskelo Aimo (Ahlgrén-Tervala Kirsi), Louekoski-Huttunen Toini (Suomäki Anne), Mantere Heikki ( Lindqvist Kauko), Ojala Risto (Ihalainen Tapani), Savola Silja (Talasvirta Timo), Sinivaara Lea (Carlson Vesa-Pekka). Kirkkoherra toimii puheenjohtajana ja Pekka Kotiaho varapuheenjohtajana.

Hämeenkosken kappelineuvoston jäseniä ovat vuosina 2019 Hiidenheimo Heidi (Tuloisela Katriina), Mäkinen Kaarina (Mutala Eira), Hakala Sauli (Virtanen Risto), Lampola Mika (Berg Marko), Lappalainen Marketta (Lundell Kirsi), Löyttyniemi Terhi (Tiihonen Sanni-Maria), Penttilä Keijo (Kiljunen Kari), Sirén Maija-Liisa (Kuoppa Tarja)

Kärkölän kappelineuvoston jäsenet vuosina 2019-2022 ovat Airola Matti (Salonen Juha), Korpela Liisa (Lindholm Raila), Aho Marjatta (Yrjönmäki Marja), Anttonen Tuula (Aaltonen Päivi), Kinnari Sirpa (Laine Esko), Naapuri Timo (Mäntylä Matti), Nousjoki Santeri (Aaltonen Jari), Rauhamaa Topias (Ollila Ville).

Kuhmoisten – Padasjoen kappelineuvoston jäsenet vuosina 2019 – 2022 ovat Carlson Vesa-Pekka (Wirzenius Arja), Isojärvi Arja (Korpela Heljä), Ojala Risto (Lahti Hannu), Salmi Ulla (Hattunen Kati), Luukka Elina (Korelin Suvi), Pyykkö Esa (Pakarinen Tytti), Savola Silja (Kauren Pirkko), Talasvirta Timo (Hertti Hannu).

Lisäksi Hollolan seurakunnan vaalilautakunnan seitsemäksitoista jäseneksi valittiin vuosiksi 2019-2022 Lindqvist Kauko (puheenjohtaja), Kotiaho Pekka, Arvila Erkki, Lönnqvist Miikka, Sirkiä Juhani, Tiihonen Sanni-Maria, Korkeila Laura, Penttilä Keijo, Ruohonen Timo, Luova Kirsti, Heinonen Irmeli, Ampuja Ari, Jokela Paula, Läntelä Tellervo, Pastila Heikki, Lahtinen Jarmo ja Savola Silja.

2019-01-23 15:22:00.0