Diakoniatyöntekijä haussa

DIAKONIAN VIRKA

Hollolan seurakuntaan kuuluu yhteensä 24 733 jäsentä. Hollolan kunnan väkiluku on noin 23 900.

Haemme diakoniatyöntekijää Hollolan seurakuntaan.

Toimenkuvaasi kuuluvat Salpakankaan, Nostavan ja Miekkiön yleisen diakoniatyön lisäksi päihde-, mielenterveys- ja kriminaalityö sekä muut johtavan diakoniatyöntekijän antamat tehtävät.

Tarjoamme kirkon arvoihin sitoutuneelle sekä yhteistyö- ja kehittämiskykyiselle ammattilaiselle

hyvän tiimin, työyhteisön ja verkoston tuen. Odotamme osaamista ja kokemusta päihde- ja mielenterveystyöstä, itsenäistä työotetta ja ryhmien ohjaamisen taitoja. Arvostamme aktiivista toimeen tarttumista ja rohkeutta kokeilla uusia asioita. Oman auton käyttömahdollisuus on välttämätön.

Viran kelpoisuusehtona on piispainkokouksen hyväksymä diakonian pätevyys. Palkkaus on kirkon virkaehtosopimuksen vaativuusryhmän 502 mukainen peruspalkan ollessa 2322,53 €/kk. Lisäksi maksetaan vuosisidonnaista palkanosaa.

Valitun tulee olla konfirmoitu evankelisluterilaisen kirkon jäsen. Ennen työn vastaanottamista on esitettävä rikosrekisteriote ja lääkärintodistus työkelpoisuudestaan. Virassa on 6 kk:n koeaika.

Hakuaika on 8.5.-22.5. Hakemus ja cv tulee osoittaa Hollolan seurakunnan kirkkoneuvostolle 22.5. klo 15 mennessä osoitteeseen Keskuskatu 2, 15870 Hollola tai johdon sihteeri riitta.rajala@evl.fi. Haastattelut toteutetaan ma 27.5. Viran vastaanottaminen tapahtuu 1.8. lähtien tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antavat Hollolan seurakunnan johtava diakoniatyöntekijä Virve Valkeavuori, p 040 829 7580 tai virve.valkeavuori@evl.fi ja vs. johtava kappalainen Satu Alander p. 044 524 6193 tai satu.alander@evl.fi.

2019-05-09 14:12:00.0