Kirkkoherran kyselytunti

Timo Huttunen.JPG

Syyskuun alussa Hollolan seurakunnan kirkkoherran virkaan asetetun Timo Huttusen ”Kirkkoherran kyselytunti” järjestetään kantaseurakunnassa sunnuntaina marraskuun 3. päivänä kello 12. Kyselytunti pidetään messun jälkeen Hollolan kuntakeskuksen Sovituksenkirkon Martta-salissa kirkkokahvien merkeissä.

Aiemmin uusi kirkkoherra on ollut kuulolla messujen jälkeisillä kirkkokahveilla Kuhmoisissa, Padasjoella, Kärkölässä ja Hämeenkoskella.

Seurakuntalaiset ja muut seurakunnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita jututtamaan kirkkoherra Timo Huttusta. Hänen ajatuksenaan on kiertää tasapuolisesti eri puolilla seurakuntaa kuuntelemassa ja keskustelemassa seurakuntalaisten kanssa heidän mielensä päällä olevista asioista.

2019-10-14 09:49:00.0