Hollolan seurakunta etsii striimaajia / videoijia kirkollisiin toimituksiin

Koronaepidemiasta johtuvien kokoontumisrajoitusten vuoksi monet seurakuntalaiset ovat toivoneet tilaisuuden striimauspalvelua hautajaisiin, häihin ja kastetilaisuuksiin.

Kuvassa videokamera jalustalla

Livelähetykset tai videotaltioinnit auttavat muualla asuvia sekä 10 hengen enimmäisrajan (=mukaan lukien henkilökunta) ulkopuolelle jääviä kutsuvieraita osallistumaan tilaisuuteen verkon välityksellä.

Hollolan seurakunta etsii seurakuntalaisten pyynnöstä nyt striimaus- ja videotallennepalvelun tarjoajia. Edellytämme palveluntarjoajilta Y-tunnusta. Palvelusopimus on muodoltaan ja sisällöltään täysin omaisten  ja palveluntarjoajan välinen, kuin myös striimausalustan valinta ja palvelun hinnoittelu. Seurakunta kerää ainoastaan palveluntarjoajien yhteystiedot ja välittää listan palveluntarjoajista omaisille.

Hollolan seurakunta toimii Kärkölän, Hollolan, Padasjoen ja Kuhmoisten alueella. Kirkkoja on 6, ja niiden lisäksi on seurakuntakoteja / seurakuntakeskuksia. Kaikissa niissä toimii mobiiliyhteydet sim-kortilla.  Lisätietoja tiloistamme: www.hollolanseurakunta.fi

Jos palvelulle on kysyntää, se voi jäädä käytännöksi poikkeusolojen päätyttyäkin.

Kiinnostuneita pyydetään ilmoittamaan yhteystietonsa Hollolan seurakunnan kirkkoherranvirastolle sähköpostitse: hollolan.seurakunta@evl.fi

Hollolan seurakunta

2020-04-17 12:21:00.0