Suuri jumalanpalveluskysely seurakuntalaisille

Kysely on osa Hollolan seurakunnassa käynnissä olevaa jumalanpalveluselämän kehittämishanketta

Vesikansan messu_THUMB.jpg

Tärkeässä roolissa seurakunnan toiminnan kehittämisessä ovat luonnollisesti seurakuntalaiset ja heidän toiveensa, ajatukset ja ideat. Eri ikäisten seurakuntalaisten toiveiden kartoittamiseksi on luotu kysely, johon on ilahduttavasti jo tullut vastauksia. Lisää kuitenkin kaivataan, jotta saadaan mahdollisimman kattava käsitys seurakuntalaisten mielen liikkeistä jumalanpalveluselämään liittyen.

Kyselyyn voi vastata sunnuntaihin 10.5. klo 23.30 asti. Aikaa vastaamiseen kuluu noin 10 minuuttia. Kyselylomakkeelle pääsee oheisen linkin kautta. bit.ly/jumalanpalveluskysely

Kaikkien vastanneiden kesken arvomme mukavia palkintoja:
1kpl Missiokammarin tuotepaketti
1kpl S-ryhmän lahjakortteja arvoltaan á 30€
1kpl K-ryhmän lahjakortteja arvoltaan á 30€

Arvonta suoritetaan maanantaina 11.5. klo 16. Voittajiin olemme yhteydessä henkilökohtaisesti.

2020-05-06 12:06:00.0