Hollolan seurakunta avaa kirkkonsa jälleen jumalanpalveluselämälle

Seurakuntalaiset ovat tervetulleita ehtoolliselle ja jumalanpalveluksiin 7.6. alkaen

kengät ovella3.jpg

Kesä-elokuussa Hollolan seurakunnassa vietetään jumalanpalvelusta kaikissa kirkoissa läsnäolevan seurakunnan kanssa.

Joka sunnuntaina kello 10 toimitetaan kahdessa kirkossa sanajumalanpalvelus, joista toinen videoidaan suoratoistolähetyksenä Hollolan seurakunnan Facebook -sivulle www.facebook.com/hollolanseurakunta Livelähetyskirkot vaihtelevat.

Samaan aikaan muissa kirkoissa on ehtoollishartaushetki papin johdolla. Ajan tasalla olevat tiedot tarkemmista aikatauluista löytyvät seurakunnan verkkosivuilta tapahtumakalenterista

Sunnuntaina 7.6.2020 jumalanpalvelusta vietetään kirkoissamme seuraavasti:

Hollolan kirkossa klo 10 sanajumalanpalvelus, Hanna-Leena Penttilä ja Veera Surkka. Livestream lähetys.

Sovituksenkirkko klo 10 ehtoollishartaus, Sirkku Kuivasensaari.

Vesikansan seurakuntakoti klo 13 ehtoollishartaus, Timo Huttunen.

Hämeenkosken kirkko klo 10 ehtoollishartaus, Leevi Ruonakoski.

Kärkölän kirkko klo 10 ehtoollishartaus, Katja-Margit Takatalo.

Padasjoen kirkko klo 10 sanajumalanpalvelus, Kristian Saarnio ja Sisko Huhtala.

Kuhmoisten kirkko klo 10 ehtoollishartaus, Ari Pelkonen ja Hannele Erola.

Tarvitsemme yhteisiä ponnisteluja koronaviruksen torjumiseen. Siksi me muistamme hyvän käsihygienian ja pidämme turvavälin kanssaihmisiin. Nappaa oma virsikirja mukaan tai tutustu verkkovirsikirjaan! Flunssaoireisten tulee jäädä kotiin ja riskirymiin kuuluvien käyttää harkintaa osallistumisen suhteen.

1.6.2020 alkaen jumalanpalveluksiin ja kirkollisiin toimituksiin saa Hollolan seurakunnan tiloissa osallistua 50-300 henkeä, tilasta riippuen. Seurakunta toteuttaa toimintaansa viranomaisten ohjeiden mukaan, joten muutokset toiminnassa ovat mahdollisia ohjeiden päivittyessä.

2020-05-31 08:51:00.0