Lionseilta lahjoitustempaus diakonialle

LC Hollola/Kapatuosion lahjoituksen seurakuntaan toimittivat Maija Silvennoinen (vas.), Seija Aakala ja Tuula Saksa.

LC Hollola/Kapatuosio -yhdistyksen naiset tempaisivat syyslomaviikon aluksi Prisman edustalla diakoniatyön hyväksi. Siellä he keräsivät lahjoitustavaroita siten, että keräykseen osallistuneet ohikulkijat saivat halutessaan hakea kaupasta ostoskassin, jonka naisleijonat toimittivat seurakunnan diakoniatyön kautta vähävaraisille perheille jaettavaksi. Myös lähialueen liikkeet tekivät lahjoituksia keräykselle.

Lions-presidentti Tuula Saksa kertoo, että ensimmäistä kertaa Hollolassa toteutettu keräystapa tuotti pari ostoskärryllistä muun muassa kuivamuonaa, leluja ja vaatteita. Hän pitää tulosta hyvänä, sillä etukäteismarkkinointia ei juurikaan ollut.

Kiitos leijonille heidän tekemästään hyväntekeväisyystoiminnasta!

2020-10-29 12:22:35.0