Hollolan seurakunnan kiinteistöseminaari striimataan

kartta hollolan seurakunnan alueesta,

Hollolan seurakunta toimii nykyisin neljän kunnan alueella.

Hollolan kirkkovaltuusto päätti jättää paljon keskustelua herättäneen seurakunnan kiinteistöstrategian pöydälle lokakuussa. Asiaa on päätetty käsitellä uudestaan kiinteistöseminaarissa, joka pidetään Sovituksenkirkossa lauantaina 14.11. klo 8.30-15. Tilaisuuden juontaa kirkkovaltuuston puheenjohtaja Ilkka Mertsalmi.

Aamupäivän informatiivinen osuus striimataan Hollolan seurakunnan Facebook-sivulle (www.facebook.com/hollolanseurakunta), ja se on kaikkien nähtävillä.

Ohjelmassa:

klo 9.20 Mikä on kirkolle luovuttamatonta – kirkkoherra Timo Huttusen alkupuheenvuoro

klo 9.40 Lahden seurakuntayhtymän kiinteistöstrategiasta.

klo 10.10 Poistot, tulevaisuuden korjausinvestoinnit ja talouden eri skenaariot. Talouspäällikkö Paula Hukkanen ja kiinteistöpäällikkö Keijo Kokko.

klo 10.30 Seurakunnan toiminnasta vastaavien työntekijöiden puheenvuoroja: leirikeskusten isäntä Jyrki Petsalo, johtava nuorisotyönohjaaja Päivi Sivonen ja johtava diakoniatyöntekijä Anne Hakkarainen

klo 11.00 Kuhmoisten Papinsaaren siunauskappelin ulkopuolen betonirakenteiden korjaamisesta. Kiinteistöpäällikkö Keijo Kokko.

klo 11.20 Aamupäivän kokoavaa keskustelua

Mon Nov 02 12:46:00 EET 2020