Itsenäisyyspäivän tilaisuudet verkossa

Itsenäisyyspäivää juhlitaan poikkeusoloissakin

Hollola

klo 10 Livestream sanajumalanpalvelus ja seppeleenlasku Hollolan kirkolta

2. adventtisunnuntain palvelutehtävissä Timo Huttunen, Jussi Keltakangas, Anneli Jokinen ja Paula Herman.

Seppeleenlasku sankarihautausmaalla, puheen pitää kunnanhallituksen puheenjohtaja Eero Virta.

Jumalanpalvelukseen ja seppeleenlaskuun voi osallistua Hollolan seurakunnan Facebook-sivun kautta oheisesta linkistä.

Hämeenkoski

klo 11 seppeleenlasku sankarihaudoille. Tilaisuuden järjestävät Hämeenkosken kappeliseurakunta, Koski-seura ja paikalliset yhdistykset. Seppeleenlaskuun voi osallistua kappeliseurakunnan Facebook-sivun kautta oheisesta linkistä.

Kärkölä

klo 12 seppeleenlasku sankarivainajien ja Karjalaan jääneiden sankarivainajien muistomerkeillä. Seppeleenlaskuun voi osallistua kappeliseurakunnan Facebook-sivun kautta oheisesta linkistä.

Padasjoki

klo 11 seppeleenlasku sankarihaudoille. Seppeleenlaskuun voi osallistua kappeliseurakunnan Facebook-sivun kautta oheisesta linkistä.

Kuhmoinen

klo 11 seppeleenlasku sankarihaudoille. Tilaisuuden järjestää Kuhmoisten kunta. Seppeleenlaskuun voi osallistua Kuhmoisten kunnan verkkosivujen kautta oheisesta linkistä.

Huomioithan että PHHYKY:n ja Aluehallintoviraston antamien ohjeiden vuoksi tilaisuuksiin voivat paikan päällä osallistua vain jumalanpalvelusten toimittajat ja tapahtumien järjestäjät!

Tue Dec 01 14:13:00 EET 2020