Joulunajan tilaisuudet 19.-27.12.

Joulu ei ole peruttu, vaikka elämmekin poikkeuksellisia aikoja. Tänäkin jouluna saamme kuulla viestin: ”Teille on syntynyt vapahtaja!”

Seimiasetelma, jossa itämaan tietäjät ja paimen ovat saapuneet tervehtimään Mariaa, Joosefia ja Jeesus -lasta

Koronaepidemiasta johtuvien varotoimien vuoksi joulunajan tilaisuudet, aattohartaudet ja jumalanpalvelukset on siirretty etäyhteyksin vietettäviksi. Seurakunnan koronarajoitukset jatkuvat ainakin 4.1.2021 saakka koko seurakunnan alueella Kuhmoinen mukaan lukien.

Kauneimmat joululaulut

La 19.12. klo 14 Sovituksenkirkosta (tallenne). Sirkku Kuivasensaari, Veera Surkka.

Su 20.12. klo 18 Padasjoen kirkosta Kristian Saarnio, Hannele Erola. Tilaisuuden juontaa Ismo Mäkinen.

Jouluaatto 24.12.

To 24.12. klo 13 jouluaaton hartaus Hollolan kirkosta(tallenne). Timo Huttunen, Jussi Keltakangas ja Veera Surkka.

Joulupäivä 25.12.

Pe 25.12. klo 8 jouluaamun sanajumalanpalvelus Kärkölän kirkosta (tallenne). Katja-Margit Takatalo, Kirsi Skantz-Viljakainen.

Tapaninpäivä 26.12.

La 26.12. klo 10 sanajumalanpalvelus Sovituksenkirkosta Hanna-Leena Penttilä, Veera Surkka.

Sunnuntai 27.12.

Su 27.12. klo 10 sanajumalanpalvelus Kuhmoisten kirkosta Anne Pettersson, Hannele Erola.

Tilaisuudet verkossa

Sydämellisesti tervetuloa mukaan jumalanpalvelukseen tai Kauneimmat joululaulut -tilaisuuteen näin verkon välityksellä! Tilaisuuksiin voit osallistua Hollolan seurakunnan Facebook-sivun kautta.

Klikkaa tästä osallistuaksesi joulunajan tilaisuuksiinLinkki avautuu uudessa välilehdessä  (livelähetys alkaa noin viittä minuuttia ennen tilaisuuden alkua)

Linkki avautuu erilliselle Facebook-sivulle. Sinulla ei tarvitse olla Facebook-tunnusta tai olla kirjautuneena Facebookiin osallistuaksesi tilaisuuteen. Ohjelma voi kysyä Facebook-tunnuksen luomista, mutta voit klikata kohtaa "ei nyt", niin pääset sivustolla eteenpäin. Ohjelma saattaa pyytää sinua myös hyväksymään evästeet, klikkaa "ok".

Tue Dec 01 23:20:00 EET 2020