Seurakuntaillat 2021

puussa olevia vihreitä lehtiä auringonpaisteessa

Seurakuntaillat 2021

Tule mukaan Hollolan seurakunnan Facebook-live seurakuntailtoihin 6.4., 4.5. ja 1.6 kello 18 alkaen. Seurakuntailloissa pääsemme kuulemaan seurakunnan työstä, elämästä ja toiminnasta korona-aikana. Kirkkovaltuusto on kutsuttu mukaan linjoille ja tilaisuudet ovat avoimia kaikille. Seurakuntailtoja on vetämässä kirkkoherra Timo Huttunen.

(www.facebook.com/hollolanseurakunta)

Kasvatuksen ilta 6.4.

Ensimmäisenä vuorossa kasvatuksen ilta, jossa kuullaan varhaiskasvatuksen, hautausmaiden, nuoriso-ja rippikoulutyön, talous-ja virastopalveluiden ja Kärkölän toiminnasta korona-aikana.

Palvelun ilta 4.5.

Toisella kertaa vuorossa on palvelun ilta, jossa kuullaan diakoniatyön, leirikeskuksien, musiikin, suntioiden ja Hämeenkosken toiminnasta korona-aikana.

Julistuksen ilta 1.6.

Kolmantena seurakuntailtana on vuorossa julistuksen ilta, jossa kuullaan jumalanpalveluselämästä ja pappien puuhista, kiinteistöistä, lähetystyöstä, viestinnän ja Kuhmoinen-Padasjoki toiminnasta korona-aikana.

Wed Mar 17 14:28:00 EET 2021