Valtakunnallista Kummipäivää vietetään sunnuntaina 6.6.

Vuodessa on yksi virallinen Kummipäivä ja 364 epävirallista. Vietetään yhdessä kaikkien kummien ja kummilasten yhteistä Kummipäivää!

Kummipäivän logo, jossa piirrettyjä värikkäitä kuvia: jalkapallo, jäätelötötterö, polkupyörä, kirkko, kiika...

Vietä kummipäivää!

Striimattu Kummikirkko

Klo 10 Sovituksenkirkosta, osallistu Hollolan seurakunnan Facebook -sivun kautta.

Klikkaa tästä osallistuaksesi kummikirkkoonLinkki avautuu uudessa välilehdessä  (livelähetys alkaa noin viittä minuuttia ennen tilaisuuden alkua)

Linkki avautuu erilliselle Facebook-sivulle. Sinulla ei tarvitse olla Facebook-tunnusta tai olla kirjautuneena Facebookiin osallistuaksesi tilaisuuteen. Ohjelma voi kysyä Facebook-tunnuksen luomista, mutta voit klikata kohtaa "ei nyt", niin pääset sivustolla eteenpäin. Ohjelma saattaa pyytää sinua myös hyväksymään evästeet, klikkaa "ok".

Kummin kaa -päivä

Tarjoamme kummeille ja kummilapsille mahdollisuuden nauttia parhaasta kummiseurasta yhteisen tekemisen äärellä. Kummipolku luonnon helmassa, erilaiset pihapelit ja monenmoinen muu puuha kutsuvat. Omat eväät mukaan, mahdollisuus grillaukseen!

Padasjoen seurakuntakodin pihapiirissä klo 10-13

Kuhmoisten seurakuntakodin pihapiirissä klo 11-14

Parinpellon ja Kalliopirtin leirikeskuksissa klo 11-17

Huom! Ilmoittaudu mukaan Kummin kaa -päivään 1.-4.6.

Kummipolku

Toiminnalliset rastit kaikenikäisille kummipäivän ajan kirkkojen pihapiireissä.

Löydät rastit

• Sovituksenkirkolta Salpakankaalta
  • Vesikansan seurakuntakodilta
  • Järvelän seurakuntakeskukselta