Padasjoen kokoava toiminta peruttu 29.11. saakka

Padasjoen kirkko

(Alkuun huom! Padasjoen kunta on aikaisti rajoitusten päättymistä hieman 30.11. päivämäärästä maanantaihin 29.11. Alla vielä vanha tiedote. Tämä lisäys tehty 24.11.2021)

Padasjoen kunnan ilmoituksen mukaan kunnan koronatilanne on tällä hetkellä vakava. Tästä johtuen kunta on ryhtynyt rajoitustoimenpiteisiin ja kaikki ryhmätoiminta kunnan eri yksiköissä on peruttu. Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä on määrännyt karanteeniin kaksi luokkaa ja lisäksi yksittäisiä oppilaita.

Koululaisten karanteeni jatkuu 18.11. saakka, mutta muutoin kunnassa on päätetty jatkaa jatkaa rajoitustoimenpiteitä ti 30.11.2021 saakka ja perua eri yksiköiden kokoava ryhmätoiminta.

Hollolan seurakunta toimii rajoitusten suhteen linjassa Padasjoen kunnan päätösten kanssa.

Myös kaikki muu kokoava toiminta perutaan 30.11. saakka ja siirretään mahdollisuuksien mukaan tulevaisuuteen. Petri Laaksosen Padasjoen kirkossa pitämän seurakunnan kustantaman konsertin uusi ajankohta on keskiviikko 1.12. klo 18. Konsertissa tulee olemaan tilarajoituksia.

Sunnuntain jumalanpalvelus muutetaan ehtoollismessusta sanajumalanpalveluksi. Jo sovittuja kirkollisia toimituksia ei peruta tai siirretä. Kahdenkeskiset tapahtumat hoidetaan korostetun terveysturvallisesti rajoitusten voimassaolon aikana.

Kunta antaa seuraavan tiedotteen viimeistään maanantaina 29.11.2021. Kunnan laajennettu johtoryhmä kokoontuu ensi viikolla arvioimaan tilannetta.  Seurakunta tulee toimimaan kunnan valitseman toimintalinjan mukaisesti.

2021-11-10 14:00:00.0