Sukuselvitysten ja sukututkimusten tilaus ja teko päättyi Hollolan seurakunnassa

Lahden aluerekisteri on keskittänyt 15.12.2021 alkaen sukuselvitysmuotoiset virkatodistukset ja sukututkimukset Lahden aluekeskusrekisterin kolmeen toimipisteeseen, jotka ovat Lahti, Järvenpää ja Savonlinna.

Näin ollen Hollolan seurakunnan kirkkoherranvirastosta (Sovituksenkirkko) tai seurakuntatoimistoista (Kärkölä, Padasjoki, Kuhmoinen) ei voi enää 15.12.2021 alkaen tilata sukuselvitysmuotoisia virkatodistuksia tai sukututkimuksia. Lahden aluerekisteristä annetun työnjaon mukaan Hollolan seurakunnan virkailijoilla ei ole oikeutta välittää tilauspyyntöjä Lahden rekisteriin, vaan asiakkaan tulee olla sinne aina itse yhteydessä.

Sukuselvitysten tilausten yhteystiedot löytyvät osoitteesta: Virkatodistus ja sukuselvitys - Hollolan seurakunta.

2021-12-15 12:58:41.0