Rukoushetki rauhan puolesta ja rauhankellojen soitto kirkoissamme tänään klo 19

kyyhkyt lentävät

Sota Ukrainassa järkyttää. Rukous rauhan puolesta on aina kuulunut kristittyjen rukouspyyntöihin.

Suomen evankelis-luterilaisen kirkon piispat rohkaisevat seurakuntia järjestämään mahdollisuuksien mukaan kirkoissa kaikille avoimen rukoushetken rauhan puolesta tänä iltana klo 19 ja soittamaan siinä yhteydessä rauhankelloja.

Hollolan seurakunnassa vietetään tänään klo 19 rukoushetki rauhan puolesta Sovituksenkirkossa, Kärkölän kirkossa, Hämeenkosken kirkossa, Padasjoen kirkossa sekä Kuhmoisten kirkossa.

Edellisten kirkkojen lisäksi kirkonkelloja soitetaan rauhankelloina myös Hollolan kirkossa ja Vesikansan seurakuntakodilla.

Sovituksenkirkon rukoushetki rauhan puolesta livestriimataan seurakunnan Facebook-sivulle www.facebook.com/hollolanseurakunta

2022-02-24 10:43:00.0